A születési számaink és az ebből kiszámított Sorsmisszió számunk mutatják a személyiségünk alapjait.
Sorsmisszió száma: 1929.10.31. = 26 = 8
A numerológia az asztrológia társtudománya.
A Karrierszám! Az 8-as a numerológiában a Mars száma: A leganyagiasabb szám, akaraterő, kezdeményezés, küzdőképesség, érvényesülés, győzni akarás.
Idézem ”A Sorsunk a Számokban” című könyvemből:
26 = 8 - Az emberi kapcsolatok terén sokkal szerencsésebb, mint a síma 8-as, mert a 2-es és a 6-os nőies szám, az érzelmekről szól. Van benne együttműködési készség, elfogadás. Csökkenti az agressziót is, de azért nem múlik el!
Bud Spencer a vizes, mélyen érző, végletességre hajlamos Skorpió jegy szülötte, uralkodó bolygója a Mars (lásd feljebb) és a Plútó: önérvényesítés, birtoklás, uralkodás, hatalom.
Bud Spencer – Terence Hill
A numerológiában a Gyerekkori számunk a születés hónapja. Az 1-es (január, október 10 = 1) nem könnyű, a magas apai elvárásoknak meg kell felelni, ő természetesen meg is akar, számára nem probléma a felelősségvállalás.
Születésnapi száma 31 = 4 – (a Föld száma) kiszámítható, korrekt, pontos, precíz, nyitott, jóindulatú, kommunikatív, barátságos személyiség.
Amikor a magánhangzók értéke megegyezik a mássalhangzók értékével, egy őszinte emberről beszélhetünk, aki azt mutatja a külvilág felé, amit belül gondol.
A magánhangzók értéke (Belső én) 13 = 4 (Föld).
Tettre kész, kőkemény személyiség, aki mindent megtesz az érvényesülésért.
A Mássalhangzók értéke (Külső én) 31 = 4 (Föld).
Nagy elvárásai vannak magával és másokkal szemben is.
A numerológiában a számok túlsúlya és a számok hiánya is kibillentséget jelent, problémára utal.
Az alapszámaiból az 5-ös (Jupiter) és a 7-es (Szaturnusz) hiányzik, ami az igazi önbizalom problémájára és érzelmi elfojtásokra utal.
A nevében lévő számok, energiák ezt pótolják, a művésznevében lévő kemény 4-esekkel pedig nem ismer akadályt.
Sokoldalú, zseniális képességei már fiatal korában megmutatkoztak:
Tanulmányi eredményei egészen kimagaslóak voltak, ötévesen volt elsős, majd az ötödik osztályt átugorva került hatosztályos gimnáziumba. Ezután a római egyetem vegyészkara következett (mindössze 16 évesen vált az egyetem hallgatójává), tanulmányait azonban meg kellett szakítania, mert a család 1947-ben elhagyta Olaszországot és Brazíliába költözött. Ő másfél év múlva (1948 végén), míg családja 1950-ben tért haza. Folytatta az egyetemet, bár már nem a vegyészmérnöki, hanem a jogi karon, illetve a sportolást.
1949 – ben mellúszásban olasz bajnoki címet nyert, 1950 -ben a 100 méteres gyorsúszás bajnoka lett egy perc alatti idővel. Még ebben az évben az olasz vízilabda válogatottal 4. helyezést ért el az Európa-bajnokságon. Miután aláírta első hollywoodi szerződését, visszavonult a profi sportolástól.
A magyar vízilabda válogatott ellen több alkalommal is játszott, az egyik mérkőzésre Kárpáti György így emlékezett:
Pedersoli még olasz mértékkel mérve is végtelenül jóképű gyerek volt. Sőt! Klassz srác. Magas, karcsú, széles vállú, a szemében örökösen valami vidám fény, a fogsora Odol-reklám. Nemrégiben kapott több éves hollywoodi filmszerződést, számtalan válogatottság után Pesten búcsúzott a vízipólótól. Már a mérkőzés előtt odajött hozzánk:
– Gyerekek, nagyon kérlek benneteket, ma ne bántsatok. Borzasztó lenne, ha összekapcsolt arccal kellene Amerikába utaznom. Ha egy fogamat kivernétek, talán még a szerződésemet is felbontanák.
Gyarmati Dezső, úgyis, mint csapatkapitány, a reális oldaláról fogta fel a dolgot:
– Kérlek, természetesen elintézhetjük az ügyet. Kérdés, mit ér meg neked ez az üzlet?
Pedersoli elcsodálkozott:
– Üzlet?
– Persze. Valamit valamiért, nem igaz?
Már harsányan nevettünk, Pedersoli is észrevette, hogy ugratjuk.
– Hát… ha akarjátok, a banketten majd énekelek nektek. Elhoztam a gitáromat is. Adjam írásban?
Gyarmati Dezső nagyvonalú volt.
– Felesleges. Gentlemanek között vagyunk.
A mérkőzés persze egyetlen lidérces álom volt szegény Pedersoli számára. Körben adogattuk őt magunk között. Úgy intéztük, hogy mind a hat mezőnyjátékos elszórakozhatott vele néhány percet. Az illetőnek a labdával tulajdonképpen nem is kellett törődnie, minden figyelmét Pedersoli fogsorára összpontosíthatta. Úgyszólván másodpercenként repült egy-egy horog, felütés vagy könyök a villogó, gyöngyszerű metszőfogak irányába. Pedersoli a vészreakció állapotában, halálra vált arccal kapkodta a fejét. Az ököl és a könyök azonban mindannyiszor még időben megállt. Egy-két centiméterre az olasz fiú csinos arcától.
Hírlevél felirakozás
Lehetőség
14. kiadás
Rendelje meg névre szóló, dedikált példányát és lepje meg szeretteit is!